Applikationssupport

Support

Decernos Applikationssupport hanterar support- och underhållsavtal för de lösningar som företaget levererar. Vårt användarstöd innefattar användarfrågor, ändringar och felanmälningar. Hos oss finns det alltid någon som svarar om kunden behöver hjälp. Vi hanterar allt från enklare frågeställningar, vägledning och beställningar till mer komplexa frågor och problem.

Applikationssupporten har en hög tillgänglighet och kunden kan kontakta oss på flera olika sätt. Antingen via telefon och e-post eller, om kunden valt det, via en ärendeportal på webben.

Bra att tänka på vid kontakt med Applikationssupport

För att kunna beställa arbeten från Applikationssupport måste man vara kund hos Decerno och ha ett gällande supportavtal.

Tänk gärna igenom problembeskrivningen och eventuella försök att lösa situationen. Försök samla så mycket information om problemet som möjligt, t ex. skärmdumpar eller felmeddelanden.

Så här går det till

Applikationssupport skapar ett ärende vid första kontakt och en bekräftelse med ärendenummer skickas med e-post till kunden. Under ärendets behandling kan flera kontakter behöva tas för mer information eller kontroll. När ett ärende är löst stängs det och kunden får ett e-postmeddelande som bekräftar att ärendet är avslutat.

Kontaktuppgifter

Ansvarig för Applikationssupport: Linda Rydström

Telefon: 08 630 75 05         

Öppettider via telefon

Applikationssupport är öppen helgfria vardagar 08.00 – 17.00. 
Vår ärendeportal är alltid tillgänglig.

För kunder med avtal om utökad servicetid kan Applikationssupport kontaktas hela dygnet, året runt.

Linda Rydström

Linda Rydström

Bradley Hellstenius

Bradley Hellstenius

Jonas Nestlander

Jonas Nestlander

 

Decerno AB | 08 630 75 00 | info@decerno.se | Support